מינויים חדשים במדור לאמנות פלסטית, ופרסומם באתר משרד התרבות

18/07/2018

רצינו לעדכן אתכם בעניין החשוב הזה. למה הוא חשוב? כי המדור הוא הגוף שמייעץ לממשלה בגיבוש מדיניות בתחום התרבות, וחלוקת התקציבים.

היי. רצינו לעדכן אתכם בעניין די חשוב, והוא – השינויים האחרונים בהרכב חברי המדור לאמנות פלסטית, ופרסום שמותיהם של החברים החדשים במדור באתר המשרד. למה זה די חשוב? כי המדור הוא חלק מגוף שמייעץ לממשלה ולשרת התרבות באילו מוסדות לתמוך, במי להפסיק לתמוך, אילו מוסדות חדשים להקים, אילו מלגות לחלק ובאופן כללי לגבש מדיניות בתחום התרבות. הם מחליטים מי הלקטורים בועדות הפרס, הם מנקדים את הגלריות הציבוריות והמוזיאונים ובגדול, הם אחראים על חלוקת התקציבים. אנחנו שמחים לעדכן שמשרד התרבות פרסם מי הם חברי המדור.

בראש המדור עומדת, כממלאת מקום, אביבה וינטר, אשת מכללת אמונה.
עוד במדור: בשמת אייבי, צלמת ואשת בית הספר מעלה; יהודית גואטה, אמנית; יובל ביטון, אוצר מוזיאון אשדוד לאמנותרבקה גוטמן, אדריכלית, אשת בצלאל; מעיינה פליס, משמרת ומשחזרת אמנות; רועי קופרצלם, ראש בית הספר לאמנות בשנקר; יואב מאיריאדריכל, איש המכון הטכנולוגי בחולון; רחל גץ סלומון, אוצרת פסיטבל הפיסול באבן של מעלות תרשיחא. אחרון ברשימה יגאל עמדייו”ר המועצה לתרבות ואמנות של משרד התרבות. בהצלחה לכולם!

0
    0
    מה הזמנתי
    אוי, אין כאן כלוםחזרה לחנות