חברי הוועד והצוות

יו”ר איגוד האמנים הפלסטיים הוא ד”ר שחר פרדי כסלו. שחר הוא אמן פעיל, ראש בית הספר לאמנות בשנקר ומומחה להגותו של הפילוסוף הגרמני פרידריך היגל.

גזברית האיגוד היא ורדה גבעולי. ורדה היא פסלת ציבורית פעלתנית, וגם ותיקת חברי ההנהלה.

רויטל בן-אשר פרץ היא מובילת המדיניות לזכויות האמן באיגוד. את עבודתה של רויטל מלווה האמנית אנה ווילד.

עבודתן של רויטל ואנה במסגרת האיגוד מתאפשרת הודות לשיתוף פעולה של האיגוד עם קרן פלומס לאמנות. הקרן תומכת בפעילות האיגוד לקידום חובת תשלום שכר אמן במוסדות ציבוריים, לשינוי מדיניות והסדרת מעורבות אמנים בתחום האמנות במרחב הציבורי ברשויות ובתשתיות הלאומיות, ולקידום מעמד האמן והאמנות הפלסטית בישראל.

רכזת הסדנאות והאירועים שלנו היא האמנית רוני רביב. רוני אחראית על תכנון והפקת סדנאות, אירועים ומפגשי ייעוץ לחברי האיגוד. כתבו לה בכל שאלה על סדנה.

מפעיל פרויקט ״האוצר״ מטעם האיגוד הוא יוצר הפרפורמנס מטר פרשיץ. מטר עבד בעבר כמפיק של תאטרון Veen House for Performance באמסטרדם, ושל בית הספר לתאטרון חזותי בירושלים. עם מטר עובדת האמנית תמר לאש, שמרכזת עבור האיגוד גם פרויקטים המיועדים לבוגרים טריים של לימודי אמנות.

ורוניק (ורו) ענבר היא חברת הנהלה ומזכירת עמותת איגוד האמנים הפלסטיים. ורוניק היא אמנית, עורכת וידאו ומרצה בבצלאל.

אחראית קשרי החברים באיגוד היא אמנית הקרמיקה אורלי אדלביץ’. רוצים לחדש חברות או לקבל יעוץ משפטי? כתבו לה.

רכז הפעילות הוא יוני רז פורטוגלי, שמשמש גם כעורך הפרסומים והאתר. מעצב הבית הוא אביב ליכטר. את הרשתות החברתיות של האיגוד מפעילה האמנית תאיר אוריה. את לוגו האיגוד עיצבה האמנית הילה טוני נבוק.

חברי הועד שלנו הם:  גלעד אופירעדן בנט, ורוניק (ורו) ענבר, ורדה גבעולי וד”ר שחר פרדי כסלו.

0
    0
    מה הזמנתי
    אוי, אין כאן כלוםחזרה לחנות