“האוצר”, פרוייקט המיחזור של האיגוד בתמיכת עיריית תל אביב, יוצא לדרך!

19/10/2019

פרוייקט המיחזור של האיגוד, במסגרתו ייאספו ויועברו אל חבריי וחברות האיגוד חומרים יקרים וטובים שנותרו מתערוכות במוזיאון תל אביב, גדל ויכלול גם את המחלקות השונות של עיריית תל אביב!

אנחנו שמחים לעדכן את חברי וחברות האיגוד כי “האוצר”, פרוייקט המיחזור של האיגוד בתמיכת עיריית תל אביב (בשיתוף מוזיאון תל אביב), סוכם ויוצא לדרך!

“האוצר” הינו פרויקט ירוק של איגוד האמנים הפלסטיים בתמיכת עיריית תל אביב-יפו. מטרתו שימוש חוזר ומיחזור של ציוד וחומרים שנזרקים על ידי מחלקות העירייה ומוזיאון תל אביב, לרווחתכם, חברי וחברות האיגוד, תמורת מחיר סמלי.

המתחם ממוקם בתוך מחסני העירייה, והוקצה עבורו שטח רחב ידיים ומחופה. אגפי העירייה השונים יעבירו לתוכו ציוד שהוא רלוונטי עבור אמנים – למשל מתכות, שמשוניות, ריהוט, שילוט, קירות גבס, עצים, בדים ועוד, שנותרו ברשותם לאחר ביצוע עבודות. חומרים שלולא פרוייקט המיחזור היו נזרקים. למחסן תובל “סחורה” גם ממוזיאון תל אביב ומאתרים נוספים ברחבי העיר.

את אוצר החומרים היקרים והשימושיים נעביר לידיכם – חברי וחברות האיגוד! אתם תוכלו להגיע למחסן החומרים הענקי הזה, ולבחור חומרים מתוכו. מדובר במהפכה של ממש שתחסוך לכם הרבה כסף ותעזור מאוד בהשגת חומרים יקרים ושווים ליצירתכם!

אנחנו רוצים להודות לאנשי העירייה ובראשם ליועצת ראש העירייה לאמנות, רויטל בן-אשר פרץ, על שיתוף הפעולה המצויין.

אנו עובדים מולהעירייה ומוזיאון תל אביב על הפרטים והמנגנון שדרכו יפעל הפרוייקט, ואנו מקווים לעדכן על תחילת הפעילות בקרוב מאוד!

0
    0
    מה הזמנתי
    אוי, אין כאן כלוםחזרה לחנות