בואו למפגש הכנה נוסף לקראת הגשה – והפעם עם אנשי ארטפורט!

16/12/2021

במפגש נארח את מנהלת ארטפורט, ורדית גרוס. ורדית תעבור עמנו על הקול הקורא להגשת מועמדות לתכנית השנתית הקרובה, ותענה לשאלות המשתתפים. המפגש יתקיים בזום ביום חמישי, 23.12, בשעה 18:00.

חודש דצמבר עמוס במועדי הגשה מרכזיים, ואנחנו שמחים להזמין את חברי וחברות האיגוד למפגש הכנה מקוון נוסף – הפעם עם אנשי תכנית השהות של ארטפורט, לקראת מועד ההגשה הקרוב.

במפגש נארח את מנהלת ארטפורט, ורדית גרוס. ורדית תעבור עמנו על הקול הקורא להגשת מועמדות לתכנית השנתית הקרובה, ותענה לשאלות המשתתפים.

המפגש יתקיים בזום ביום חמישי, 23.12, בשעה 18:00.

להרשמה למפגש וקבלת לינק לזום לחצו כאן.

מרכז האמנות העכשווית ארטפורט הוקם בשנת 2011 במטרה להוות בית לאמנים בשלבים משמעותיים בהתפתחותם המקצועית, ולקיים סביבה מאפשרת ותומכת ליצירת אמנות חדשה. ארטפורט פועל לקידום וטיפוח האמנות העכשווית בישראל ובליבו תוכנית רזידנסי לאמנים מהארץ ומחו”ל. לצד הרזידנסי פועלת גלריה ובה פעילות ענפה הכוללת יריד ספרי אמן שנתי, תערוכות, מפגשי אמן, סדנאות מקצועיות, קבוצות קריאה, הקרנות ועוד, במטרה לפעול להשמעת קולם של אמנים וחיזוק קהילת האמנות המקומית.

מתכוונות להגיש גם למועד הקרוב של אאוטסט? הצטרפו גם למפגש ההכנה המקוון שלנו עם אנשי קרן אאוטסט ביום יום שני הקרוב (20.12).

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    מה הזמנתי
    אוי, אין כאן כלוםחזרה לחנות