אושרו פרסי משרד התרבות לאמנים ואמניות לשנת 2021

08/05/2021

עידכון מפגישתנו האחרונה עם נציגי משרד התרבות: פרסי המשרד לאמנים ואמניות יחולקו השנה. קול קורא לסבב השני של קרן היוצרים העצמאיים יפורסם בקרוב.

אנחנו שמחים לעדכן שתקציב פרסי משרד התרבות לאמנים ואמניות לשנת 2021 אושר, ושהפרסים יחולקו השנה. במהלך השנה האחרונה עמדו חברי הועד המנהל של האיגוד שוב ושוב על חשיבות התקציבים הללו בפגישותיהם עם אנשי משרד התרבות, ודחפו את עניין החזרת התקציב החשוב הזה. אנחנו מודים לאנשי המשרד על האוזן הקשבת.

בנוסף, נעדכן כי קרן היוצרים העצמאיים, שפעילותה הופסקה לאחר שנה אחת, תשוב לפעילות. לקרן נבחר זכיין חדש, ובשבועות הקרובים יפורסם קול קורא. הקרן נועדה לתמוך בפרויקטים של יוצרים ותיקים ומתחילים בסכום משמעותי של 7.5 מיליון שקל לשנה. נזכיר כי האיגוד ליווה את הקמת הקרן במשך כמה שנים. מאז הפסקתה לאחר שנת פעילות אחת עמדנו בקשר רציף עם המשרד כדי להבטיח את השבתה המהירה של הקרן לפעילות.

אנחנו ממשיכים לעבוד מול המשרד גם על החזרת פרוייקט ״אמן בקהילה״, שהופסק אף הוא בשנה האחרונה. בחודש פברואר הפקנו עבור מקבלי ההחלטות במשרד מחקר מעמיק על חשיבות הפרויקט ותולדותיו, הכולל המלצות לחידוש פעילותו. אנחנו מקווים לעדכן על התפתחויות חיוביות בקרוב.

0
    0
    מה הזמנתי
    אוי, אין כאן כלוםחזרה לחנות